Translate

sâmbătă, 19 mai 2012

Utilizatori si pasionati de Nikon din web-ul romanesc

www.nikonisti.ro

Nikon Romania
 Skin Media SRL, Str. Ocna Sibiului nr. 46-48, Bucuresti 1, 014011
021-313.45.66, nikoninfo@skin.ro
Program Service:
Luni, Joi: 08.30 - 20.00
Marti, Miercuri, Vineri: 09.30 - 18.00






Daca esti pasionat de fotografie si ai degand sa iti cumperi un Aparat Foto Nikon sau poate un kit Nikon poti intra pe nikonisti.ro sa ceri pareri detinatorilor de aparatura Nikon, este o comunitate mare si activa, cu multi profesionisti si pasionati de fotografie.
Eu am avut multe de invatat de la aceasta comunitate si mai am destule de invatat.
Aici poti gasi furnizor autorizati Nikon. Eu insa am ajuns sa imi achizitionez un D-SLR Nikon D5100 cu obiectiv 55-200mm VR la cel mai mic pret de pe piata urmarind postarile unor utilizatori mai vechi, sunt multumit de aparatul de fotografiat si astfel recomand acesta comunitate.

Va multumesc pentru vizitarea acestui blog!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu